Sunday 14 April 2013

CONTOH  LAPORAN
Laporan Pasukan Bola Jaring Sekolah Kebangsaan Dato' Hassan

Penasihat : Puan Zainon Ahmad
(Guru Besar)
Pengurus : Encik Shamsuddin Mohd
(Setiausaha Sukan)
Jurulatih : Puan Hasmah Hashim
Cik Zanariah Zakaria
Ketua Pasukan : Nor Akma Baharum
Pemain-pemain : 1. Aisyha Nailah Harizan
2. Siti Humairah Abdul Hamid
3. Nurul Asyikin Jailani
4. Nor Ayuni Johari
5. Ainul Mardhiah Rashid
6. Siti Balqis Anuar
7. Nor Aina Khairul
8. Aqilah Ayub
9. Rabiah Ashaari

     Pasukan ini telah ditubuhkan semenjak tahun lepas sebagai pasukan pelapis. Bermula pada 18 Januari 2009, pasukan tersebut telah menjalani latihan pada setiap petang Isnin, Rabu dan Khamis. Hal ini adalah sebagai langkah persediaan untuk menghadapi perlawanan peringkat daerah.

     Semasa latihan, jurulatih telah memberi penekanan dalam aspek kecergasan dan kemahiran. Selain latihan fizikal, pasukan ini juga diberi motivasi supaya menjadi pasukan yang berkeyakinan dan bersemangat. Setiap kali sebelum latihan dimulakan, para pemain dipertontonkan dengan video dan rakaman permainan bola jaring. Melalui aktiviti ini para pemain berkesempatan untuk belajar tentang teknik-teknik permainan yang akan membantu mereka dalam perlawanan sebenar nanti.

     Selang dua minggu sebelum pertandingan, pasukan ini telah menjalani latihan intensif selama seminggu dan pada minggu berikutnya telah mengadakan perlawanan persahabatan dengan sekolah-sekolah berhampiran.

     Hasil daripada kesungguhan menjalani latihan di bawah bimbingan jurulatih, akhirnya pasukan ini telah berjaya menjadi johan pada peringkat daerah. Sehubungan itu, pasukan bola jaring sekolah ini akan mewakili daerah Muar ke peringkat negeri.

     Sebagai pengurus pasukan, saya mengambil kesempatan untuk mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan kepada semua pihak yang telah memberikan sokongan padu kepada pasukan bola jaring sekolah ini. Semoga pasukan ini akan menjadi johan peringkat negeri pada tahun ini.

Disediakan oleh,
3 MEI 2009.
    
(SHAMSUDDIN MOHD)
Setiausaha Sukan,
Sekolah Kebangsaan Dato' Paduka.

1 comment:

  1. The T-Shirt, T-Shirt, T-Shirt, T-Shirt, T-Shirt
    T-Shirt, T-Shirt, T-Shirt, titanium network surf freely T-Shirt, T-Shirt, T-Shirt, T-Shirt, T-Shirt, titanium white octane T-Shirt, titanium strength T-Shirt, titanium wire T-Shirt, T-Shirt, T-Shirt, T-Shirt, T-Shirt. titanium chain

    ReplyDelete